Ciasteczka z masłem orzechowym

Kruche, owsiane ciasteczka z czekoladą i wyczuwalnym akcentem masła orzechowego. Posmakują szczególnie wielbicielom orzechowych przysmaków i czekolady :)

to

SKŁADNIKI:
  • 125g masła
  • 150g masła orzechowego
  • 1/2 szklanki cukru
  • 1 jajko
  • 1 szklanka mąki pszennej
  • 1/2 szklanki mąki owsianej
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 50g czekolady gorzkiej

Masło w temperaturze pokojowej utrzeć z masłem orzechowym, a następnie z cukrem i jajkiem. Mąkę pszenną wymieszać z owsianą i proszkiem do pieczenia. Wsypać do masła i połączyć. Na końcu wmieszać najlepiej już łopatką posiekaną czekoladę.

Formować kulki i spłaszczać. Ja użyłam łyżki do lodów. Układać na blaszce w małych odstępach. Ciastka niewiele urosną i nie rozpływają się na boki. Piec w 180*C przez 15-20min. Smacznego :)

Jedna uwaga do wpisu “Ciasteczka z masłem orzechowym

Skomentuj

