Pulpeciki w młodej kapuście

Duszoną, młoda kapustę lubi cała moja rodzina, a niektórzy mogliby ją jeść codziennie :) Gotowana razem z pulpetami nabrała dodatkowego smaku i może być podana jako pełny obiad z mięsem.

  • 1 kapusta młoda mała
  • 3 łyżki koperku
  • 50g masła
  • pieprz ziołowy
PULPECIKI:
  • 300 g mięsa mielonego wieprzowo-drobiowego
  • 1 mała cebulka
  • 1 jajko
  • 1 bułka
  • mleko do namoczenia bułki
  • sól
  • pieprz czarny
  • sól
  • pieprz czarny

Czerstwą bułkę namoczyć w mleku i odcisnąć. Cebulkę drobno posiekać i zeszklić na patelni. Do mięsa dodać bułkę, cebulę i jajko. Dokładnie wyrobić i przyprawić. Formować małe pulpeciki o średnicy ok 3 cm. Smażyć na rumiano z każdej strony.

Kapustę drobno poszatkować, podlać odrobiną wody i chwilę poddusić. Dodać masło, następnie koperek i przyprawy.

Do kapusty przełożyć obsmażone pulpeciki i wszystko razem dusić, aż kapusta będzie miękka, a większość płynów odparuje. Podawać z młodymi ziemniakami. Smacznego :)

 

4 uwagi do wpisu “Pulpeciki w młodej kapuście

  1. a ja dodałam do kapuchy mocnego przecieru pomidorowego i ugotowałam ją na wywarze mięsno warzywnym- w życiu nie jadłam lepszej! polecam spróbować ;)

    Polubienie

Skomentuj

